TEREZA SAMKOVÁ.........................................................WORK ............... CONTACT ...............ABOUT ...............OTHER LINKS

ŽIVOTICKÉ SADY



Klauzurní práce třetího ročníku na střední škole na téma Místo. Vybrala jsem si Životické sady, ke kterým mám silný vztah. Je to místo, kde žije můj přítel, se kterým často sady procházíme - ráno, odpoledne, k večeru o víkendech nebo když jdeme do hospody zkratkami do Havířova, když se vracíme večer zpátky... 

Práce byla impulsivní, původně jsem si na kus dřeva otírala barvy, když jsem si s ním chtěla otevřít pivo, viděla jsem krajinu. Přesně to, co jsem chtěla udělat pro mou práci. Nanosila jsem si tedy plno dalších dřívek na topení a začala pracovat. Krajiny nejsou dělány v plenéru, jsou to zachycené mé dojmy z už tak prožitého místa na kousky neopracovaného dřeva, které jsem poté zbrousila ze zadních a bočních stran a přidala háček pro upevnění na zeď.

Celková instalace je udělána tak, aby evokovala celistvý pohled na sady.